Jak promować świeży biznes

Warto pomyśleć o reklamie jeszcze przed otwarciem własnego biznesu. Rozpoznawalność i

popularność marki, może przynieść ogromne korzyści już w pierwszych tygodniach rozpoczęcia

działalności. Co więcej, duża konkurencja na rynku motywuje do stworzenia oryginalnej reklamy. W

pierwszej kolejności powinniśmy dobrze zapoznać się z konkurencją. Wszystko po to, aby móc

określić niszę rynkową w danej branży i znaleźć sposób na wyróżnienie się na tle innych firm. Poniżej

kilka ważnych etapów, które należy przejść, aby wypromować swój biznes i osiągnąć sukces.

 

1. Stworzenie spójnej, oryginalnej identyfikacji wizualnej

Logo powinno być proste, rozpoznawalne i kojarzyć się z wartościami jakie firma wyznaje. Warto

zainwestować w dobre logo, ponieważ będzie ono związane z firmą przez wiele lat. Umieszczane na

różnych nośnikach pozwoli na utożsamienie reklamy z konkretną działalnością.

 

2. BTL „below the line” i wybór odpowiedniego nośnika

Drukowane materiały reklamowe (wizytówki, ulotki, plakaty); systemy wystawiennicze (roll-upy,

potykacze, stojaki reklamowe); katalogi firmowe i reklama wielkoformatowa. Aby dobrać

odpowiednią formę reklamy, w pierwszej kolejności należy wziąć pod uwagę możliwości finansowe. Z

większym budżetem można pozwolić sobie np. na bardziej wyszukany nośnik, lepszy papier,

uszlachetnione tłoczenia, czy też oryginalne gadżety, które doskonale sprawdzą się jako promocja

firmy. Działalności z mniejszym nakładem finansowym na reklamę, także mają szansę na stworzenie

skutecznej reklamy. Nasza agencja reklamowa Wizja Reklamy z przyjemnością przygotuje ofertę na

miarę Twoich możliwości i potrzeb.

 

3. Projekty graficzne

Kiedy firma ma już swoje oryginalne logo oraz wybrała formę nośnika reklamy możemy przystąpić do

projektu graficznego. Na tym etapie ważne jest, aby w jak najlepszy sposób przedstawić swoją firmę i

zapoznać grafika ze swoim produktem. Warto określić grupę potencjalnych klientów, mocne strony

marki, czy przybliżyć konkurencje na rynku. Wszystko to pozwoli na przygotowanie najlepszego

projektu graficznego.

 

4. Druk materiałów i realizacja zamówienia

Po wyborze najlepszego projektu graficznego, rozpoczynamy etap druku materiałów reklamowych.

Nowoczesne technologie druku pozwalają na uzyskanie najlepszych rezultatów. Dlatego też wybór

odpowiedniej techniki oraz materiałów jest tak ważny. Doświadczeni pracownicy na pewno wybiorą

idealną formę druku na miarę Twoich potrzeb. Kompleksowa usługa powinna obejmować także,

pomoc w zainstalowaniu wykonanej wcześniej reklamy. Nasza agencja zajmie się montażem, aby

zagwarantować swoim klientom jak najlepszą prezentację reklamy przez długi czas.

 

5. Rezultaty

Bez wątpienia najprzyjemniejszy etap. Reklama pracuje na siebie i zdobywa coraz więcej klientów.

Zwraca uwagę odbiorców i zwiększa rozpoznawalność marki na rynku. Dzięki temu, każdy

zainteresowany potencjalny klient z łatwością może dotrzeć do firmy i skorzystać z jej usług.