Jak promować świeży biznes
Warto pomyśleć o reklamie jeszcze przed otwarciem własnego biznesu. Rozpoznawalność i
popularność marki, może przynieść ogromne korzyści już w pierwszych tygodniach rozpoczęcia
działalności. Co więcej, duża konkurencja na rynku motywuje do stworzenia oryginalnej reklamy. W
pierwszej kolejności powinniśmy dobrze zapoznać się z konkurencją. Wszystko po to, aby móc
określić niszę rynkową w danej branży i znaleźć sposób na wyróżnienie się na tle innych firm. Poniżej
kilka ważnych etapów, które należy przejść, aby wypromować swój biznes i osiągnąć sukces.
1. Stworzenie spójnej, oryginalnej identyfikacji wizualnej
Logo powinno być proste, rozpoznawalne i kojarzyć się z wartościami jakie firma wyznaje. Warto
zainwestować w dobre logo, ponieważ będzie ono związane z firmą przez wiele lat. Umieszczane na
różnych nośnikach pozwoli na utożsamienie reklamy z konkretną działalnością.
2. BTL „below the line” i wybór odpowiedniego nośnika
Drukowane materiały reklamowe (wizytówki, ulotki, plakaty); systemy wystawiennicze (roll-upy,
potykacze, stojaki reklamowe); katalogi firmowe i reklama wielkoformatowa. Aby dobrać
odpowiednią formę reklamy, w pierwszej kolejności należy wziąć pod uwagę możliwości finansowe. Z
większym budżetem można pozwolić sobie np. na bardziej wyszukany nośnik, lepszy papier,
uszlachetnione tłoczenia, czy też oryginalne gadżety, które doskonale sprawdzą się jako promocja
firmy. Działalności z mniejszym nakładem finansowym na reklamę, także mają szansę na stworzenie
skutecznej reklamy. Nasza agencja reklamowa Wizja Reklamy z przyjemnością przygotuje ofertę na
miarę Twoich możliwości i potrzeb.
3. Projekty graficzne
Kiedy firma ma już swoje oryginalne logo oraz wybrała formę nośnika reklamy możemy przystąpić do
projektu graficznego. Na tym etapie ważne jest, aby w jak najlepszy sposób przedstawić swoją firmę i
zapoznać grafika ze swoim produktem. Warto określić grupę potencjalnych klientów, mocne strony
marki, czy przybliżyć konkurencje na rynku. Wszystko to pozwoli na przygotowanie najlepszego
projektu graficznego.
4. Druk materiałów i realizacja zamówienia
Po wyborze najlepszego projektu graficznego, rozpoczynamy etap druku materiałów reklamowych.
Nowoczesne technologie druku pozwalają na uzyskanie najlepszych rezultatów. Dlatego też wybór
odpowiedniej techniki oraz materiałów jest tak ważny. Doświadczeni pracownicy na pewno wybiorą
idealną formę druku na miarę Twoich potrzeb. Kompleksowa usługa powinna obejmować także,
pomoc w zainstalowaniu wykonanej wcześniej reklamy. Nasza agencja zajmie się montażem, aby
zagwarantować swoim klientom jak najlepszą prezentację reklamy przez długi czas.
5. Rezultaty
Bez wątpienia najprzyjemniejszy etap. Reklama pracuje na siebie i zdobywa coraz więcej klientów.
Zwraca uwagę odbiorców i zwiększa rozpoznawalność marki na rynku. Dzięki temu, każdy
zainteresowany potencjalny klient z łatwością może dotrzeć do firmy i skorzystać z jej usług.